26 juni 2009

Mehw

Jag funderar på om jag ska sluta skriva om honom i bloggen. Det går hela tiden som en berg-och-dalbana. Nej, nu vill han minsann inte ha mig längre. Nu ska jag visst åka hem till honom.

BlablablablaBLA. Jag kräks!

Jag vet att det kan vara mina tankar som gör att det blir så. Han kanske helt enkelt inte orkar engagera sig just precis nu. Det kanske är mycket. Och jag kanske kunde försöka lugna ner mig lite. Hoppa i taket så fort han inte ringer när han brukar.

Men när jag vill ha 100% uppmärksamhet räcker det inte med 75%. Däremot skulle jag kunna försöka jobba på att nöja mig med 75% och ta åt mig av det jag får.

Nej, jag ska nog sluta blogga om honom. Om oss.

4 kommenterar mera:

Nostalgia sa...

vi har det så lika du o jag. igår sa han (vi skämtade om hans snopp) "tänk vilken snäll pojkvän du har som ger dig en så fin snopp"

jag bah.. (inombords) POJKVÄN?! när hände det?!
högt sa jag mest "hehe, jaa"

sen är han typ inte alls kär, inte ens förälskad, vi är bara kompisar osv. o jag är INTE kär. men skulle han tjata, så visst fan skulle jag vara hans flickvän, är ju inte så att jag vill ha NÅN annan heller.

men ja, det kan vara bra att inte blogga om tröjan kanske, på ett sätt får man ångest o blir frustrerad av att läsa det man tidigare skrivit.

Becks sa...

Jag fattar inte riktigt, det är lite som att det passar sig för dom att säga det dom vill, när och hur men om man själv skulle göra det skulle det bli en massa nervösa ryck i ansiktet och sen skulle man inte hörts av på en dag eller två.

Nostalgia sa...

precis, då är man jobbig o krävande! o har förväntningar o är kär!
jävla karljävlar.

Becks sa...

JA! Och shit alltså, farligt farligt! Och tar man upp något som kanske handlar om vissa delar som man vill reda ut blir det en himla massa skruvande på sig och knappt ett vettigt svar.