25 juni 2009

1999

I år är det tio år sedan jag gick ur nian. Idag fick jag veta att vi ska ha en återträff i oktober. Det är med blandade känslor jag tänker på detta.

Men, jag ska dit. Jag måste dit. Dom ska få se vem dom roat sig med.

6 kommenterar mera:

Nostalgia sa...

snart 20 årsträff för mig då. fyfan. jag ska INTE gå om nån skulle få för sig ha en träff.

Becks sa...

Varför inte då? Det vore ju kalaskul! :D

Nostalgia sa...

för att alla utom en-två personer är idioter som har sett ner på mig i 9 år?

Becks sa...

Det är just därför man ska dit. Det är min tanke iaf. Men jag förstår hur du tänker och det var så min första tanke var. Det kommer säkert slita upp en massa gamla sår men ändå så har man tagit sig någonstans och gjort något.

Alicia sa...

Klart du ska dit! Så resonerar jag om det blir nån framtida klassträff. Jag ska minsann visa att den de tyckte var en nolla blev en bra person :)

Becks sa...

Ja, klart jag ska dit! :D