28 juni 2009

Det är inte alltid lätt att heta Rebecka

Igår firade vi EE som fyllde år i torsdags. Hela 26 år blev hon men fick ändå visa leg när hon skulle köpa sin första öl. Det tycker jag är roligt.

Man skulle kunna säga att det känns att jag var ute igår. Det känns en hel del. Vila är det som står överst på listan. Annars har jag, trots allt, handlat kläder. Främst linnen och t-shirts. Och ett par shorts.

En dusch efter vilat och lite senare: pizza. Ja, jag flötar rejält idag men va fan, jag är bakis.

2 kommenterar mera:

Chris Delory sa...

Hej hopp! Det var skoj igår. Om du vill lyssna lite på mitt band som jag snackade om igår så surfar du in på www.myspace.com/delorymusic

Ha det gott!

Becks sa...

Hej du! Ja, det var det verkligen. Men det kanske blev någon öl för mycket. :D

Det ska jag definitivt göra.

Tack, detsamma!