29 juni 2009

Ibland har jag inte alla hästar hemma

Vi var som sagt ute i lördags och jag blev rätt mycket på lyset. När det började närma sig slutet, eller vad jag trodde var slutet, på kvällen började jag säcka ihop. Jag var rätt säker på att jag tjurat och säkerligen lite lätt otrevlig som jag kan bli när jag blir astrött. Jag frågade delar av mitt sällskap men nejdå, det var jag inte.

Lite senare på kvällen fick jag veta att en kollega till varit med och det kom jag ju såklart på när hon sagt att han varit med. Så jag skickade ett sms till honom som löd såhär: Hej! Det var kul att du kom förbi igår, inte för att jag riktigt kommer ihåg det men ändå. :D är lite rädd att jag var otrevlig mot dig, men jag hoppas inte jag var det. Kram söta du.

Till svar fick jag: Näe, du bjöd på vin å log o så, men sedan gick du in i ngt slags 'ledsen-i-ögat-tillstånd'. Inte alls otrevlig. :)

Ledsen i ögat tillstånd. Ja, jo gud det var säkert helt jättesynd om mig.

7 kommenterar mera:

EE sa...

Hahaha! Vilken kväll, vilken fest, det måste vi ju göra om. (om några år eller så :D)

Becks sa...

Haha vi gört på lördag! :D

EE sa...

Kanske inte riktigt så hårt som i förrgår dock...haha

Becks sa...

Nej, hårdare! :D

ballamallan sa...

På lördag har ni ju i alla fall nära "hem" :-). Då kan man gå och vila och sen komma tillbaka :-)

Nostalgia sa...

haha, hatar när man inte riktigt vet vad man gjort :´)

Becks sa...

Malin, haha ja det är ju hur bra som helst!

Nostaliga, det är fasen inte trevligt precis. Så har man lite ångest om man sagt/gjort dumma saker. :D