25 juni 2009

God morgon

Det hände något lite obehagligt när jag var på landet. Jag kan inte skriva vad, det skulle inte vara så snällt, men ja, jag vet inte. Saken var att jag hade något på känn hela natten och så visade sig detta något på morgonen. Jag fick en bra utläggning. Men vilken tur att jag inte alls är särskilt cynisk.

Vi får se.

Sedan spenderades heeela dagen med EE. Och vad trevligt vi hade. Lunch i stan, promenad utmed vattnet och längtan efter kryssningen nästa helg var vääldigt närvarande. Sen glass i stora lass. Verkligen stora. Hämtade hyrbil som hon ska ha idag och åkte vidare och körde runt i landsbygden och hon visade vart hon växt upp och massa berättelser. Hur bra som helst! Fler såna dagar för mänskligheten, tack!

Nej, nu ska jag visst jobba lite till. Snart snart snart semester. Bara tre veckor kvar.

2 kommenterar mera:

ballamallan sa...

Ja det där första var ju lagom kryptiskt. Man blir ju inte alls nyfiken..hmmm

Becks sa...

Tja. Inte en sån rolig grej, men ja det kanske inte är hela världen. Det behöver ju inte vara som jag tror.