15 juli 2009

Tack, kompis.

"Jag tycker vi väntar med att gå ut och äter tills du börjar dricka igen. Det blir så mycket roligare då"

Tack, du är en sann vän du.

4 kommenterar mera:

Jessica sa...

WTF!?

ia´s hemlis... sa...

haha.. en kompis att räkna med alltså

AA sa...

hahaha! Vilken jävla dåre! Jag har ju mina aningar om vem d kan va o då skulle man kunna replikera m tex Skulle du sagt så t din dotter oxå? Eller Jaha, så du vill umgås m mig när jag druckit men inte när jag e nykter för JAG e roligare full? För d e väl d du menar? Då borde DU se över ditt drickande eftersom du uppenbarligen har svårt o umgås o ha trevligt m nyktra människor. O om jag e så tråkig nykter ska vi kanske inte umgås så mycket. Vissa människor bör börja använda hjärnan innan d får tillåtelse att använda munnen.

Becks sa...

Jess, ja det kan man ju säga.

Ia, en riktig vän i nöd. :D

AA, jag kan inte annat än hålla med.