17 juli 2009

Det är...Semester?

Det har inte riktigt kommit ifatt mig än. Tre veckor borta från alla idiotiska resenärer, från alla tåg och knäppa arbetstider. Eller ja, tågen blir kanske lite svårt att komma bort ifrån men iaf som jag måste arbeta på.


Detta firade jag med en chai latte efter jobbet och mysigt sällskap.

Nu har jag lyckats läsa tre sidor ur en bok sen somnade jag som en stock. Vaknade för knappt en timme sen helt yr i huvudet och kanske ska jag vila en stund till.

Jag har faktiskt semester nu.

6 kommenterar mera:

Shambles sa...

Bara för att jag ska till Sthlm! Åker iofs buss så det hade väl inte spelat någon roll =p
Är en exemplarisk resenär ändå...

Becks sa...

Ja, men jag behöver också semester! :D

Bra att du är exemplarisk. Dom kommer älska dig!

Erika sa...

Underbart! :)

Becks sa...

Ja, helt helt fantastiskt! :D

Nostalgia sa...

lyx, vill också ha semester ;p

Becks sa...

Haha, nähädu! Nån måtta får det vara! :D